close

我終於回來啦!

感謝各位的耐心等待,之後我仍會繼續佛系更新,請別忘了我喔!

最近剛好考完統測與會考,祝各位考生都能有好成績啦!

因此獻上這首歌,希望大家能堅持、努力的追尋夢想!!

 

作詞:Alex Band, Daniel Damico

演唱:Alex Band

中文歌詞:千宵草

英文歌詞:千宵草

校對:千宵草

(如需轉載、引用請先告知)

 

————— 

Holding on

 

I'm awake

我已清醒

No longer sleeping

已不再沉睡

I made my mistakes

我犯了一個

It's what I was needing

我所需要的錯誤

 

And now I'm breaking away

現在我

From the crowd

脫離了人群

I wanna just scream out loud

我只是想放聲大叫

Hey, no one can stand in my way

沒有人能阻擋我

 

I believe

我相信

I'm holding on to a dream

我正堅持著自己的夢想

And staying strong

然後保持堅強

Can't you see?

你看見了嗎?

I'm holding on

我正堅持著

Holding on, holding on to a dream

堅持著 堅持著夢想

 

I've made up my mind

我下定決心

This fire is burning

火已燃起

I'll follow the signs

我將跟隨著指示

These pages are now turning

人生正在改變

 

Now I'm dancing alone

現在我在月光下

In the moonlight

一個人獨舞

Closing my eyes, it just feels right

闔上雙眼 只是感覺對了

Letting my heart lead the way

就讓心來引領我方向

 

I believe

我相信

I'm holding on to a dream

我正堅持著自己夢想

And staying strong

然後保持堅強

Can't you see?

你看見了嗎?

I'm holding on

我正堅持著

Holding on, holding onto a dream

堅持著 堅持著自己的夢想

 

You know I can't do this alone

我知道我無法獨自完成

A house never could make a home

只有一棟房子終究無法成為家

Yeah, yeah

Yeah, yeah

 

And now I'm breaking away

現在我

From the crowd

脫離了人群

I wanna just scream out loud

我只是想放聲大叫

Hey, no one can stand in my way

沒有人能阻擋我

 

I believe

我相信

I'm holding on to a dream

我正堅持著自己夢想

And staying strong

然後保持堅強

Can't you see?

你看見了嗎?

I'm holding on

我正堅持著

Holding on, holding onto a dream

堅持著 堅持著自己的夢想

 

Holding on to a dream

堅持著夢想

Holding on to a dream

堅持著夢想

Holding on to a dream

堅持著夢想

 

arrow
arrow

    千宵草 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()