close

哈囉各位!我終於又回來啦!

來給大家送上國慶禮物啦!

希望大家喜歡,國慶連假快樂喔ㄟ哦!!

 

作詞/作曲:Adam Young / Nick Rotteveel / Tonino Speciale / Daniel Imran Shah / Marcus Wattum Van
演唱:Nicky Romero

中文歌詞:千宵草

英文歌詞:千宵草

校對:千宵草

(如需轉載、引用請先告知)

 

—————

Lighthouse

First light breaks in the morning sky
破曉劃破清晨的天空
Chasing the sunrise
追逐著日出
We'll fly across the horizon
我們會飛越地平線
Stay awake
保持清醒

We drifted out to nowhere
我們四處漂泊
Set out with hopes and dreams
設定好希望與夢想
And if you're lost in darkness
若你迷失在黑夜裡
Turn to me
可以依靠我

Keep breathing I can be your lighthouse
深呼吸 我可以成為你的燈塔
If you need it I can be your lighthouse
如果你需要 我可以成為你的燈塔
Keep breathing I can be your lighthouse
深呼吸 我可以成為你的燈塔
If you need it I can be your lighthouse
如果你需要 我可以成為你的燈塔

(Whoa whoa whoa)
I can be your lighthouse
我可以成為你的燈塔
(Whoa whoa whoa)
I can be your lighthouse
我可以成為你的燈塔
(Whoa whoa whoa)
I can be your lighthouse
我可以成為你的燈塔
(Whoa whoa whoa)
I can be your lighthouse
我可以成為你的燈塔

Let's cruise time to discover how
航行於時間尋找未知
Just sway with the waves we found
與海浪和礫石一同搖晃
Gone with the wind so far away
與風向遠方隨波逐流

When rocks are underneath us
當在我們腳下的岩石
Washed up in stormy seas
被波濤的海浪沖上岸
Don't let me bring you worry
別讓他們給你帶來憂慮
Turn to me
可以依靠我

Keep breathing I can be your lighthouse
深呼吸 我可以成為你的燈塔
If you need it I can be your lighthouse
如果你需要 我可以成為你的燈塔
Keep breathing I can be your lighthouse
深呼吸 我可以成為你的燈塔
If you need it I can be your lighthouse
如果你需要 我可以成為你的燈塔

(Whoa whoa whoa)
I can be your lighthouse
我可以成為你的燈塔
(Whoa whoa whoa)
I can be your lighthouse
我可以成為你的燈塔

(Whoa)
I can be your lighthouse
我可以成為你的燈塔
I, I can be your lighthouse
我可以成為你的燈塔

(Whoa)
I can be your lighthouse
我可以成為你的燈塔
I, I can be your lighthouse
我可以成為你的燈塔

(Whoa)
I can be your lighthouse (house, house)
我可以成為你的燈塔
I can be your lighthouse
我可以成為你的燈塔

(Whoa)
I can be your lighthouse house, house
我可以成為你的燈塔
I can be your lighthouse
我可以成為你的燈塔

arrow
arrow

    千宵草 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()